Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Svého souseda jsem respektoval a zdravil, i když ho nepředcházela dobrá pověst. Pak se stalo, že před jeho domkem někdo tůroval motor, v Únoru, zima, mínus 10 stupňů. Když už to trvalo déle vyběhl jsem a doběhl k auto zrovna když se řidič pomalu sesouval dvířkami k zemi. Začal jsem volat o pomoc, ten soused koukal za oknem a jen zatáhl záclonku a nereagoval. Na pomoc mi přiběhl další 80-letý soused a z jeho pomocí jsme poskytli první pomoc před příjezdem sanity a policie.

Od té doby pro mě tento člověk představuje jen ubohou lidskou kreaturu, která si nezaslouží ani ten pozdrav, tož tak..

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS